Επιστροφές Προϊόντων

Διαδικασία Αγοράς

Αφού έχετε προσθέσει στο καλάθι σας τα προϊόντα που επιλέξατε κι έχετε συμπληρώσει τα στοιχεία αποστολής σας, πατώντας το κουμπί “ΑΓΟΡΑ” η παραγγελία σας θα ολοκληρωθεί και η εντολή θα αποσταλεί σε μας. Η διαδικασία της αποστολής των προϊόντων θα ξεκινήσει: i) στην περίπτωση πληρωμής μέσω κάρτας, μόλις ολοκληρωθεί επιτυχώς η πληρωμή, ii) στην περίπτωση πληρωμής μέσω τράπεζας, μόλις λάβουμε το αποδεικτικό της κατάθεσης ή μόλις εμφανιστεί το ποσό στο λογαριασμό μας, iii) στην περίπτωση της αντικαταβολής, μόλις καταχωρηθεί σωστά η παραγγελία σας και αφού επιβεβαιώσουμε τα στοιχεία σας τηλεφωνικώς.

Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα πρέπει να λάβετε ένα e-mail (στη διεύθυνση που έχετε συμπληρώσει) που θα επιβεβαιώνει την παραγγελία σας (σε περίπτωση που δε βρίσκετε το μήνυμά μας ελέγξτε αν η διεύθυνση που έχετε συμπληρώσει στη φόρμα παραγγελίας είναι σωστή ή αν το e-mail έχει καταχωρηθεί στον φάκελο με την ανεπιθύμητη αλληλογραφία).

Ακύρωση Παραγγελίας

Αν επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας θα πρέπει να μας διαβιβάσετε άμεσα με e-mail στο  info@coellecosmetics.gr  το ανάλογο αίτημα ή να επικοινωνήσετε μαζί μας στο  τηλέφωνo 27210 80990.

 Υπαναχώρηση / Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους είτε :

α) Επειδή αλλάξατε γνώμη

β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της COELLE COSMETICS πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά ή με κακή συσκευασία και

γ) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από την COELLE COSMETICS δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του.

Σε περίπτωση ασκήσεως του δικαιώματος υπαναχώρησης, το www.coellecosmetics.gr θα σας επιστρέψει το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών από τον χρόνο που η εταιρεία έλαβε αποδεδειγμένα γνώση για την υπαναχώρηση του. Ο τρόπος επιστροφής των καταβληθέντων χρημάτων σας θα γίνεται με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδεικνύει ο πελάτης, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 30 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα.

Διευκρινίζεται ότι το χρηματικό ποσό που θα σας επιστραφεί λόγω υπαναχώρησης από τη σύμβαση και κατόπιν επιστροφής των παραγγελθέντων προϊόντων, αντιστοιχεί στο καταβληθέν ποσό της παραγγελίας. Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, θα πρέπει: να συμπληρώσετε και να αποστείλετε την ειδική δήλωση υπαναχώρησης που θα βρείτε εδώ Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς ή τιμολόγιο. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το Ηλεκτρονικό κατάστημα των COELLE COSMETICS

Διαδικασία Επιστροφής

  • Επικοινωνείτε με το κατάστημα μας τηλεφωνικά είτε ηλεκτρονικά μέσω e-mail για να μας γνωστοποιήσετε το πρόβλημα και να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της αποστολής.
  • Μας στέλνετε μια φωτογραφία μέσω e-mail σε περίπτωση ελαττωματικού ή λανθασμένου προϊόντος στο info@coellecosmetics.gr ώστε να έχουμε μια εικόνα και να επιβεβαιώσουμε την επιστροφή
  • Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή του
  • Το στέλνετε με την εταιρεία που σας έκανε την παράδοση υπόψιν coellecosmetics.gr Αριστομένους 1Καλαμάτα Τ.Κ. 24100.
  • Επίσης, να υπάρχει και η απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο αγοράς.

 

Επιστροφές από χώρες εκτός ΕΕ

Σε περίπτωση επιστροφής από χώρα εκτός της ΕΕ θα επιβαρυνθείτε με τα έξοδα επιστροφής και τα έξοδα τελωνείου που ενδέχεται να προκύψουν. Για επιστροφές από χώρες εκτός της ΕΕ, δεν μπορούμε να οργανώσουμε εμείς την επιστροφή με την εταιρεία κούριερ που συνεργαζόμαστε, αλλά το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας μας μπορεί να σας δώσει πληροφορίες και να σας βοηθήσει στην οργάνωση της επιστροφής.

 

Καθυστέρηση παραγγελίας

Η μεταφορά και η παράδοση της παραγγελίας σας ενδέχεται να καθυστερήσει σε περιπτώσεις ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε άλλη περίπτωση ανωτέρας βίας. Επίσης, καθυστέρηση μπορεί να υπάρξει σε περίπτωση που χρειαστεί να επικοινωνήσουμε μαζί σας και η τηλεφωνική και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία σταθεί αδύνατη (επειδή για παράδειγμα τα στοιχεία που έχετε καταχωρήσει δεν είναι έγκυρα ή σωστά συμπληρωμένα).